Natural

Outside is colder, and I have no other option just pull coats. The coat I have a couple of years, but still I like it. It has a romantic touch and I have some days when I feel a little bit romantic. And it is on these days that coat the right. Wear it and go for a walk in nature. Outside is a lot of fallen leaves everywhere and it tempts me to this natural romantic mood.

Vonku sa ochladilo a mne nezostáva nič iné len vytiahnuť kabáty. Tento kabát mám z pred pár rokov, ale stále ho mám rada. Má romantický nádych a ja mám niekedy dni, kedy sa cítim tak trošku romanticky. A práve na tieto dni je tento kabát ako stvorený. Obliecť si ho a ísť sa prejsť do prírody. Vonku je všade veľa napadané lístie a mňa to zvádza do tejto prírodnej romantickej nálady.





coat: Gate / sweater: Kenvelo / dress: House / boots: Gregor

0 komentárov: