From darkness


I look into the darkness 
I hesitate whether to take a step 
In the heart Sadness 
like on the old snap. 

Pozerám do tmy
váham či spraviť krok
V srdci smútok
ako na starom snímku.



I look into the darkness 
I see a light in the distance 
In the heart Sadness 
I still have a chance? 

Pozerám do tmy
vnímam svetlo v diaľke
V srdci smútok
mám ešte šancu?


I look from darkness 
I lost my hope 
In the heart Sadness 
you're my dope. 

Pozerám z tmy
stratila som moju nádej
V srdci smútok
ty si moja droga.


I look from darkness 
I look at you 
I'm lost 
it's true.

Pozerám z tmy
pozerám na teba
som stratená
je to tak.

3 komentáre:

  1. Awesome pictures!! Would you like to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Amazing pictures!!

    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    Fashion Talks

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thank you for commenting on my blog!
    Followed you, hope you'll do it back)
    Magie from http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť