One pieces


Day after day goes and I somehow didn´t have the time. First I want to apologize that I not add posts on the blog as often as would be included. Sorry, but somehow I don´t have a time :) We were with Andy and Charlie on larger photoshoot, so new pictures will be coming soon!

Deň ide po dni a ja nejak nemĆ” na nič čas. Najprv sa chcem ospravedlniÅ„, že na blog nepridĆ”vam posty tak často ako by sa patrilo. PrepĆ”Äte, ale nejak nestĆ­ham :) S Andy a Charliem sme boli na takom vĆ¤ÄÅ”om fotenĆ­, takže novĆ© fotky budĆŗ už čoskoro! 


While I here to add at least these ,,one pieces,,.
These are photos that are created as a by-product (such as photo up), or shooting just somewhere to walk :D

Zatiaľ VĆ”m sem pridĆ”m aspoň takĆ©to ,,kusovky,,.
SĆŗ to fotky, ktorĆ© vznikli ako vedľajÅ”Ć­ produkt (ako naprĆ­klad fotka hore), alebo s fotenia len tak, niekde na prechĆ”dzke :D

In the park in our town.

Dark lipstick :)

Boyfriend hoodie.

Foxy Green camo jacket.

No make - why not? :D Before I go!
So these are the pictures that would, under normal circumstances, they may didn´t get on the blog. If you liked, just write me and I will add more next time. 
By the way, except photoshoot with Andy and Charlie I have for you one more surprise. I not say more, even that change is coming. :D And you can guess, if you want :)

Tak toto sĆŗ fotky, ktorĆ© by sa za normĆ”lnych okolnostĆ­ na blog asi nedostali. Ak sa vĆ”m ale zapĆ”Äili, stačƭ napĆ­saÅ„ a ja pridĆ”m nabudĆŗce ďalÅ”ie. 
Mimochodom okrem photoshootu s Andy a Charliem mĆ”m pre vĆ”s eÅ”te jedno prekvapko. Viac nepoviem, ba to, že sa blĆ­Å¾i zmena :D A mĆ“Å¾ete hĆ”daÅ„, ak chcete :)

Photo by Viktor & me, styling by me:

3 komentƔre:

  1. ja tiez v poslednej dobe velmi neprispievam blog je len pre zabavu takze sa nemusis ospravedlnovat:)) ta posledna fotka s vrkocmi sa mi velmi paci:)

    OdpovedaÅ„OdstrĆ”niÅ„
  2. You look with no makeup.love the white skirt on the 2nd picture
    Keep intouch
    Kisses

    OdpovedaÅ„OdstrĆ”niÅ„
  3. Nice job doll!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpovedaÅ„OdstrĆ”niÅ„