Swim in the Sun


Swimming? Not really. Although I was near water, but not swim in it. I had more reasons. 

Kúpanie? Nie tak celkom. Pri vode som síce bola, ale v nej som sa nekúpala. Mala som na to viac dôvodov.

 Heat was also, but not so hot that I could swim. And then, this water isn´t for swimming. It´s a beautiful lake in our park. A wild duck swim there, and lots of carps. In this water, I would definitely not want to swim too: D
So I floated in the flood of sunshine. The sun was shining, so beautiful that it really could be to swim.


Teplo tiež bolo, ale nie až tak teplo, aby som sa mohla kúpať. A potom, voda pri, ktorej som bola ani zďaleka nieje na kúpanie. Je to krásne jazero v našom zámockom parku. A plávajú tam divé kačky, a veľká kopa kaprov :D V tejto vode by som rozhodne nechcela plávať aj ja :D
A tak som si zaplávala v záplave slnečných lúčov. Slnko svietilo, tak krásne, že sa v ňom naozaj dalo až plávať.







dress: gift / sweater, bag: N/A / boots: old

Photo by Viktor,
styling, edit by me:

10 komentárov:

  1. perfect photography!

    x Maria
    Have a look at my newest outfitpost
    featuring my new smock dress and let me know what you think about it :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. great post! you have a lovely blog!
    would you like to follow each other on bloglovin?
    let me know :)
    - Janine
    http://www.janinemaral.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. you look so pretty and I really love your boots!
    Nice style!

    http://ladyparisienne.blogspot.fr/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som sa kupala stale nedbala by som aby bolo leto stale by som bola vo vode a hlavne v mori:)) kraaaasne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. what a lovely pics! I wish I had your hair! ** i'm so jealous haha
    I would be very happy if you could join my new giveaway!

    thank you so much!

    SMILE'S AVENUE
    xoxo
    Cecilia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lovely outfit. Gorgeous boots! :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vaau! Úplne úžasné fotky! Také krásne veselé jarné. A tie tvoje vlasy :O

    OdpovedaťOdstrániť
  8. úžasné fotky! vážně se povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť