90´s from old box

Put off the old stuff is not such a bad idea. Especially if those things then someone finds and feels like found treasure..
 __________

Odkladať staré veci nieje až taký zlý nápad. Hlavne ak potom niekto tie veci nájde a má pocit akoby našiel poklad.

 Between old, established things (don´t ask me where I actually took them, nor I don´t know it) I found these two miraculous stuff. Crop top, what I remember from childhood, and these Replay jeans with high waist. Have only one small flaw. I don´t mind being down wide, but could be only two sizes smaller :D  
Well, even that didn´t stop me to wear them: D
 __________

Medzi starými založenými vecami (nepýtajte sa ma kde som ich vlastne vzala, ani sama neviem) som našla tieto dve zázračné vecičky. Crop top, aký si pamätám ešte z detstva a tieto Replay jeansy s vysokým pásom. Majú len jednu malú chybičku. Nevadí mi, že sú dole široké, ale mohli by byť tak o dve čísla menšie :D 
No ale ani to ma nezastavilo si ich obliecť :D







hat: H&M / crop top: old / jeans: Replay / sneakers: Nike / earrings: Foxy Green

Photo by Viktor, styling by me:

3 komentáre: