The Best of Fashion Live! 2014

Although I spend only on Fashion Live only one day, I was very satisfied. These are two shows that were in my opinion the best of the last day of Fashion Live :) 
First impressed me show Pavel Berky. In addition to his show, I liked the shirt that designed specially for this event. Shirts also designed other designers, but I liked his most :)

SK: hoci som na Fashion Live strávila iba jeden deň, bola som veľmi spokojná. Toto sú dve prehliadky, ktoré boli podľa mňa najlepšie z posledného dňa Fashion Live :)
Ako prvá ma zaujala prehliadka Pavla Berkyho. Okrem jeho prehliadky sa mi zapáčilo aj tričko, ktoré navrhol špeciálne pre túto akciu. Tričká navrhli aj iný dizajnéry, ale mne sa páčilo najviac práve to jeho :)
Pavel Berky


Foto tričko

The highlight of the evening for me was show Martin Hrča. Incredibly I liked not only the models but also the whole atmosphere of the show, which was caused not so much photos in the background (although they also helped), but the models itself. I admit that men's models I liked less, but the more I liked the women's pieces. Especially all those bushy, furry things. Just beautiful. And as I look at photos after some time - I like it even more :) 
It reminded me very much of Slovakia such the foothill area. Mountains, wolves and Jakubisko Tisícročná Včela (Slovakia movie). I don´t know why. Just given me a such associations :D And just the fact that this show made ​​me so much imagination is the proof that was great :) 
But judge for yourself:

SK: Vrcholom večera  pre mňa bola ale prehliadka Martina Hrču. Neuveriteľne sa mi páčili nielen modely ale aj celá atmosféra prehliadky, ktorá ani tak nebola spôsobená fotkami v pozadí (aj keď tie tomu tiež pomohly), ale samotnými modelmi. Priznávam, že pánske modely sa mi páčili menej, ale o to viac sa mi páčili dámske kúsky. Hlavne všetky tie huňaté, chlpaté veci. Jednoducho nádhera. A ako si tak prezerám fotky, z odstupom času - páči sa mi to ešte viac :)
Hrozne mi to pripomenulo Slovensko z takej tej podhorskej oblasti.  Hory, vlky a Jakubiskovu Tisícročnú Včelu. Neviem prečo. Jednoducho to vo mne vyvolalo takéto asociácie :D A už len to, že táto prehliadka vo mne vyvolala toľkú  predstavivosť je dôkazom, že bola skvelá :)
No veď posúdťe sami:








What designers have created I have already shown. To see what I wore, read the following article :)
SK: To čo vytvorili dizajnéry som vám už ukázala, ak chcete vidieť čo som mala na sebe ja čítajte aj nasledujúci článok :)

Photo by Andy, edit by me:

3 komentáre:

  1. An impressive parade, shows very well the trends this fall, love me!

    http://guideyourownstyle.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja neviem nikdy som nerozumela tejto mode v živote som to na nikom nevidela, asi to je len na molo alebo čo:)ale ano k tej tisicročnej včele sa tiež priklaňam:))

    OdpovedaťOdstrániť