Red


Somehow it looks like when my dear bored at home and playing with a camera :D These photos originally not intended for publication. But I think he did it well. So I told myself that I publish it. They have no deeper meaning. This is just me. But for this article wasn't any thing, so therefore I will tell you a few things from my home:

- I'm terrible messy, but even though I hate mess!
- I prefer drink clean water, despite the fact that we have in the kitchen always some syrup.
- In a refrigerator hanging calendar, which I and my children made themselves :)
- When I'm alone I'm doing different faces at myself in the mirror :D
- When playing music I dance (at best, at worst singing)
By the way what do you think about me and the red?

SK: Takto nejako to vyzerá, keď sa môj drahý doma nudí a hrá sa s foťákom :D Tieto fotky pôvodne neboli určené na zverejnenie. Ale myslím, že sa mu celkom podarili. Tak som si povedala, že ich zverejním. Nemajú nijaký hlbší význam. Toto som skrátka ja. Ale aby tento článok nebol celkom o ničom tak vám teda prezradím zopár vecí z môjho domova:
- Som hrozný bordelár, ale aj napriek tomu neznášam neporiadok!
- Najradšej pijem čistú vodu, aj napriek tomu, že máme v kuchyni stále nejaký sirup.
- Na ladničke nám visí kalendár, ktorý sme si s deťmi vyrobil sami :)
- Keď som sama robím rôzne ksichty na seba v zrkadle :D
- Ak hrá hudba ja tancujem (v tom lepšom prípade, v tom horšom si spievam)
Mimochodom čo si myslíte o mne a o červenej?




Ak sa vám páči tento post alebo môj blog podporte ma prosím svojim lajkom na Bloger Roka 2O14!
Za vaše hlasy moc ďakujem :)
(stačí kliknúť SEM a dať like)


Photo by Viktor, styling & edit by me:

4 komentáre:

  1. Pekné fotky :D
    Som na tom rovnako. Tiež mám občas poriadný bordel a pritom ho neznášam :D
    Inak, červená Ti pristane. Pekná zmena.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You look amazing in this red blouse, dear! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky jsou super! Já na sobě červenou nesnáším - pokud nepočítám rtěnky a laky, ale k některým lidem prostě sedí, což je i tvůj případ :) V tom bordelářství se úplně vidím :D ale přitom taky nemám ráda nepořádek! :D

    OdpovedaťOdstrániť