Wedding & FanFace


SK: Svadby mám rada. Občas si myslím, že by ma bavilo plánovanie svadieb a asi by som si aj vedela predstaviť, že sa takouto činnosťou živým.

Našťastie mám v rodine dostatok sesterníc a bratrancov a tak si môžem občas nejakú tu svadbu dopriať. Pred pár dňami sa vydávala aj moja sesternica a musím uznať, že to bola fakt super svadba. Okrem toho, že všetko bolo perfektne zorganizované, nevesta rozprávkovo krásna, jedlo výborné, tak tu bol aj bohatý program. Takže sa človek naozaj nenudil. Okrem klasického svadobného tancovania (vláčiky a podobné veci, ktorých zrovna nie som veľký fanúšik) sme sa dočkali aj zaujímavého klavírneho vystúpenia - filmovo ladeného, rovnako ako všetko na svadbe (film 30-tych rokov, neverili by ste, ale vôbec som o tejto téme netušila a ako som sa krásne so svojim stylingom trafila :D). Tiež ohňostroj bol nádherný (decká len tak jasali), ale mne sa najviac (ako správnej narcistke) páčil FanFace kútik, kde sme sa mohli s rôznymi rekvizitami fotiť donekonečna, čo sme patrične využili :D
Bavili sme sa skvelo až kým najmenší doslova neodkvecol a nezaspal s hlavou v tanieri.
Mimochodom ak by ste chceli vedieť ako som si robila vlasy (ono to tak nevyzerá, ale bola to celkom prácička), tak mi napíšte do komentárov a tiež mi môžete napísať akú svadbu ste zažili vy :) 
PS: Fakt skvelá svadba Adi, ďakujeme!








photo by FanFace,
styling by Mimi & me:

1 komentár:

  1. No, páni, vám to všetkým ale pristane! :) A tvoje vlasy vyzerajú úžasne, Lištička! ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť