Nostalgic in my mind


SK: Vianoce sa blížia a ma stále častejšie prepadá nostalgická nálada. Ale tento krát to neboli vianočné ozdoby ani svetielka vo výkladoch, čo ma prinútili cítiť sa nostalgicky.

Boli to zelené stužky pripnuté na hrudi chalanov a dievčat, ktoré neustále stretávam. Vráti ma to v myšlienkach o "pár" rokov späť, kedy ja som bola tým dievčaťom a pripravovala som sa na veľkú udalosť. Aj keď dnes už viem, že vlastne o nič tak veľkého nešlo, vtedy to pre mňa bolo to najdôležitejšie čo ma čakalo. 
Chcela som, ako aj ostatné baby, vyzerať ako princezná, chcela som aby ten večer patril mne. Aj keď vlastne patril nám všetkým. Ibaže za mojich čias nebolo také jednoduché, ako dnes, zohnať tie pravé, vysnívané šaty. Bolo tu pár obchodov, kde boli, buď príliš drahé alebo vážne škaredé šaty. 
Dnes to majú tie baby vážne jednoduchšie. Všade je dosť obchodov a tiež je tu internet a online schopy plné krásnych a cenovo dostupných šiat.
Jediný problém je aké si vlastne vybrať. Veľké plesové šaty, dvojdielne (o takých sa mi mohlo na mojej stužkovej naozaj len snívať), alebo roztomilé krátke. Na stránke hohdress.com je snáď úplne všetko. Pár kúskov som vybrala nech sa pokocháte. Ktoré by ste si vybrali vy?


EN: Christmas is comming and it makes me feel nostalgic. But this time it wasn´t christmas light in shopwindows what makes me feel this way. It was green ribbon. I see it on boys and girls everywhere. I remember my prom and how hard was find perfect dress. Now it´s so easy. Shops with special occasion dresses and online shops are full of beautyfull  and cheap prom dresses. The only problem is whitch one you choose. Ball Gowns for prom are perfect for princess, or maybe you like something cute. I want show you some dress from hohdress.com , whitch I like. Whitch one is your choos?




0 komentárov: