Bag, Bag and Bag and Bagpack


SK: Neviem, či ste si všimli na instagrame, ale chystáme sa pomaly na sesternicinu svadbu. Doteraz som zháňala šaty a teraz zasa zháňam topánky a nejakú kabelku.
Šaty som vyriešila trošku Šalamúnsky. Vždy som si šaty na svadby šila sama, ale tento krát som si to trošku zjednodušila a miesto materiálu som si vo výpredaji kúpila hotové šaty, ktoré si už len upravím podľa seba.
Takže na šatách sa pracuje a zostala mi otázka, aké topánky a akú kabelku.
A ako to tak býva niekedy aj slepému vojde do cesty, čo hľadá. Mne sa pod ruky dostala stránky Baginning, kde majú neuveriteľné kabelky od výmyslu sveta.
Keďže ide jar, hneď ma zaujali krásne a rozkošné prútené kabelky. Ku kvietkovým šatám ako stvorené. Alebo k takým ľahším nohaviciam s vysokým pásom a blúzkou, alebo ... no viem si predstaviť veľa outfitov, ku ktorým by som si vzala takúto kabelku.
(rada by som vám nejaké takéto outfity nafotila, ale to si budem musieť počkať, kým takú kabelku bdem mať)
Ale majú tam aj iné nádherné, napríklad kožené kabelky, za ktoré by som sa rozhodne nehanbila. Tie ktoré som vybrala mi pripomínajú roztomilú eleganciu Audrey Hepburn. Midi sukňe, elegantné saká či kabátiky. Ale určite by sa dali využiť aj na menej elegantné príležitosti.
Tiež som tam našla pár perfektných batôžkov, ktoré sú stále v kurze a čo si budeme hovoriť sú perfektne praktické, čo ja naozaj môžem. 
No a našla som (síce nie úplne v mojich farbách) aj kabelky na svadbu. Milujem 20te, 30te roky. Kostými s Veľkého Gatsbyho boli pre mňa dokonalá pastva pre oči. A preto sa mi asi nebudete čudovať, že ma totálne okúzlilli krásne prepracované mini kabelky v tomto vintage štýle.
Čo poviete vybrali by ste si?

EN: I don´t know if you saw it in my insta. But I´m looking for new dress for cousin wedding. I finded some dress, but I need remake it for me. Now, I looking for good sandals and perfect handbag. 
I want show you what I found. This webside Baginning has amazing ladies bags for many occasions. 
For spring is great choice straw bags. Perfectly with flower dress.
I like too, little cute leather bags who reminds me elegant Audrey Hepburn style.
And I can forgot soo practicly and very good looking backpacks. 
I found what I looking for ... awesome 20´s Great Gatsby´s style handbags. 
Would you chose something?




0 komentárov: